dissabte, 4 de novembre del 2006

BLOC = CiU del PV


Ja fa un temps, comentant la situació política del poble amb alguns veins, un d'ells em va dir que el Bloc Nacionalista Valencià pretenia ser una CiU del País Valencià. Per aquell temps, jo no li vaig fer cas i vaig pensar: ai, si te sentiren alguns dels seus votant te tallarien el cap... Jo pensava que aquest partit ens donava als valencians nacionalistes gat per llebre però com que era l'únic partit nacionalista replegava molta gent de tot arreu. Des de la meva incultura política no entenia com un partit que naix conseqüència de la disolució de la UPV podia canviar en el seu acte polític principal,i en sols 4 anys, de portar estelades a portar blaveres. Tota una història que mai comprendré. Cal assenyalar que durant aquest canvi radical, naix ERPV i comença a funcionar un partit que patirà molt però que, sense dubte, és una de les alternatives més fortes dins de la política valenciana.
Però, per sort, el temps posa a les coses al seu lloc. L'altra dia, mentre mirava el periòdic, vaig vore el suport que la restra de partits li oferien a CiU en les eleccions del passat 1 de Novembre.
Mira per on, però apareixia el Bloc Nacionalista Valencià. Uns companys amb els que compartia cáfé es van extranyar d'aquest suport i m'ho van preguntar. Per fí, s'han destapat i ja és hora que la gent del País Valencià i alguns més del Principat que tant de carinyo els tenen, el vagen donant compte de quines són les polítiques que defensen. No cal que ens enganyen més, amb uns 8 anys enganyant al personal ja hi ha prou. Totes i tots aquells que encara es pensen que són un partit d'esquerres, que s'ho repensen. Altrenatives hi ha, així que a vore si per al proper Maig, per una de totes, podem posar totes les coses al seu lloc.