dimecres, 28 de març del 2007

CAP DE SETMANA 5 DE MAIG

Com ja vaig informar en este mateix blog, el 5 de Maig ens manisfestarem pels carrers de València per recordar la Batalla d'Almansa, el 25 d'Abril de 1707. El cartell dels concerts posteriors ja està alli penjat.
Però, per a la meva sorpresa, Carles em va informar que el dia 4 hi havien concerts al meu poble. Després d'interrogar-ho m'he enterat que efectivament hi ha el dia 4 de Maig concerts de Orxata Sound System i Els Pets. Sí, començarem el cap de setmana en bon peu.
I, a més, el dia 6 de Maig celebrarem La Trobada d'Escoles en Valencià, insititució a la qual Oleguer va donar l'import complet d'un premi que va rebre. Desprçes de prou anys, podré assistir a estes trobades tan importants per a la nostra llengua!
Ja sé que encara falta 1 mes i poc, però és que pinta ser una cap de setmana de reivindicació intensa.
Així doncs, ja esteu tots convidats al poble del Camp de Túria que més ha canviat en 3 anys en qüestió de cultura i de concerts! Ens vorem per alguns dels actes abans esmentats!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola,
De veritat que és molt encoratjador llegir aquest tipus de notícies, veure que la gent dels Països Catalans vivim conscients de la nostra identitat i que estem units, com potser no feia temps... Endavant, que no ens aturaran!! Aprofito per recomanar un llibre de lectura obligatòria "El preu de ser catalans. Una cultura mil·lenària en vies d'extinció"Patricia Gabancho. Editorial Meteora.Un llibre imprescindible!!