diumenge, 24 de juny del 2007

Diada de Sant Joan


Un dia com avui, quan els PPCC siguen lliures, no sé si ho podré vore això, serà la Diada de tots els ciutadans. Tal dia com hui estarem de resaca post-revetlla però estarem contents per poder celebrar la nostra festa. Mentrestant, viurem la festa com una més! Però, no em direu, que és un poc especial. No és una revetlla qualsevol, i tot i la quantitat de gent que hi havia a BCN, permet celebrar l'entrada d'estiu amb focs i traca, que tots ho portem a les venes!

Enguany, per qüestions de treball, no vaig anar a la platja, però que conste que vaig botar les ones que s'han de botar a la vora de la mar, però en este cas, ho vaig fer a la vora de la dutxa. Aquesta idea ja la vaig adoptar fa uns anys quan coincidien els exàmens amb aquestes dades i ara l'he recuperada. Trista però més val això que res!

I, per arrodonir el dia, havent felicitat a tots els Joan, he vist l'estadística del bolc. Tot i ser molt modest i, sense voler comparar-se en altres blocs top tens, hem arribat a les 1600 visites en este temporadeta! Així que gràcies a tots per haver llegit la meva opinió respecte diferents temes i espere poder continuar comptant d'ara endavant!


Continuarem lluitant, continuarem vivint. Perquè, sols aquells que creuen en la victòria són qui continuen lluitant!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt original això de la dutxa, jeje!

Salutacions d'un banyerut!(que tampoc ha pogut anar a la platja enguany)

Jordi Molinera i Poblet ha dit...

Aix aquesta feina que no et deixa temps lliure!!!

Cap de fibló ha dit...

Gràcies pel teu comentari al meu bloc, Empar. Jo vaig tindre de temps acordar-me de la nostra festa gran, mentre estava donant pedals.

Has escrit un post preciós.