dimecres, 30 de juliol del 2008

Exposició GENS partidista

Al meu poble, La Pobla de Vallbona de la comarca Camp de Túria del País Valencià, s'ha organitzat una exposició si més no curiosa. Quan vaig sentir que anaven a organitzar una exposició vaig pensar, mira almenys començarem a inculcar la història a la ciutadania. Però, tot indica que l'exposició no és més que progadanda blavera. He de dir que encara no l'he vista i que en vacances aniré per poder opinar però sols vent el panflet m'ix urticària. Així que ho intetaré.
No pot ser que una exposició SENSE BASE HISTÒRICA estiga pagada en diners públics que cadascun de nosaltres paguem religiosament cada mes. Tampoc pot ser que la "setmana cultural" sols hi haja discomòbil i més discomòbil i encara més discomòbil.

Senyors i senyores de l'Ajuntament, per a qui governen? Supose que sols per als que vos han votat però això NO és fer política. Això és fer amics i agranar cap a casa! INDIGNANT!
I les escoles que fa 2 anys que prometieu on estan?I mil coses més que no escriuria per manca de temps i no per manca de ganes.

Cliqueu
i m'entendreu!

2 comentaris:

herberet ha dit...

la veritat és que molt bona pinta no té. No sé, fa molt de temps que pense que hem de deixar de banda algunes històries i no regalar-li a al blaverisme un símbol com la senyera de la ciutat de València, que d'altra banda si ha estat utilitzada en altres llocs del país i és una història curiosa de saber. Ara, voler demostrar que és la història de la senyera de tots els valencians de Vinaròs a Oriola etc. uff, mare meua.

Si vas a vore la exposició ànim i ja ens contaràs (jo m'estime més passar un estiu tranquil sense mals de panxa).

i si t'agobies molt pensa en positiu, que al panflet diu "símbol
de la nostra ferma voluntat de ser lliures i ser valencians". Si és la senyera amb el blau la que ens ha de portar cap a la independència... demà me'n compre una ;-)

Besets i a vore si ens trobem algun dia!

Anònim ha dit...

Nova adreça, nou bloc!

www.maiol.cat