dilluns, 12 de març del 2007

Setmana Mundial del cervell

En unes etapes on en la vida política i social s'hauria de posar més seny, aquesta setmana es celebra la Setmana Mundial del Cervell. És necessari fer dies internacionals de les dones treballadores? Setmanes internacionals del cervell? Doncs sí.
És necessari poder ensenyar a la societat la importància de l'estudi del cervell i de totes les malalties associades. Així doncs, des d'aquesta pàgina, anime a tota aquella gent que puga a assistir als actes programats per aquest esdeveniment.

5 comentaris:

Ulises ha dit...

Ei! Què tal Empar?
Mhm...abans d'ahir vaig assistir a una conferència del cosmocaixa sobre el cervell i tal...Del Michael Gazzaniga... va estar molt bé...vaig pensar que potser tu hi eres... hi eres?
La veritat és que jo no tenia nidea que fos la setmana del cervell, haha, faa tots aquests dies, setmanes, anys, etc.

Enfi! Potser estaves asseguda davant meu, qui sap!

Fins aviat.

Empar Crespo ha dit...

Hola Ulises,
No aní a la conferència encara que m'haguera agradat. VAig posar el post aci per la gent que poguera anar però la veritat que jo, a part de donar 2 classes en 2 coles, no he pogut anar a res més. Almenys, he pogut participar d'alguna forma.
Ara ja saps, l'any que ve en la setmana de falles, la setmana mundial del cervell. Alguna relació? No ho sé!
Fins aviat!

Ulises ha dit...

El coneixes el Gazzaniga aquest? Em recomanes algun llibre?

No sabia que fossis professora.
La conferencia va estar bé, el tio era bastant soso, una mica estaquirot, però de tant en quant feia bones bromes. Haha!
Enfi...t'anava a dir...són més importants les falles o el cervell? hmm... ésbroma!
t'anava a a preguntar que on havies estudiat. Perquè te busco i surts tant a la upf com a la ub.
M'he decidit per fer Bio a la upf, però la nota de tall és alta.
A veure si les PAU em van bé.
haha..

;) fins aviat!

Empar Crespo ha dit...

Jo he estudiat a la UPF i el curs passat em vaig llicenciar, així que esta part ja la tinc completa.
També ixc a la UB perquè estic fent el doctorat a la Facultat de Medicina de la UB. Però això l'estar als 2 llocs.
Ah! Profesora no sóc, però haguí d'anar a donar una xerrada al cole en qualitat de investigadora! jajaa

Molta sort en les PAU i si entres a la UPF, a currar de valent!

Ulises ha dit...

ei, i de que el fas el doctorat?

m'han dit que la UPF és una mica privada...:s no sé, la veritat tinc molts dubtes, hi hamolta rumorologia...també m'han dit que CiU va prometre a la UPF poder fer medicina, però que la UB i la UAB no volien i ho van impedir des del principi, al final van acabar en un "acord", el resultat és aquesta biologia més humana i més enfocada a la medicina que es fa a la UPF...
també diuen que desde la UPF surts molt colocat al mon laboral...
no sé si són deliris, o què.

en tot cas..
http://www.fundacio1.lacaixa.es/SGI/Actividad.jsp?idActividad=13162&idTemaGen=1&idTemaPro=-1&idCentro=918245&idTipoCentro=1&idPerfil=MUSEU&idTipoAct=14&idIdioma=2

si hi vas, i vols, avisa'm! jos egurament hi vaig, encara que tingui examen de mates l'endemàhaha!

enfi,... també et volia comentar que vaig comprarme per primer cop un número (el 23) de la revista mente i cerebro, i hi ha articles interessants...tu la llegeixes?
ah, hi ha un article de la Mara Dierssen, que és recercadora i docent de la UPF, potser la coneguis....

HAHAH, fins aviat!