dimarts, 27 de març del 2007

No seré molt més repetitiva en el tema. Ja sé que pareixerà que estic molt capficagada en el tema però pense que és un tema que ja ha fet vesar el got!
A més, gràcies a Vicent Galduf m'he enterat que a La Pobla ja comencen a posar-se en funcionament els 2 PAI's que ja estaven aprobats fa un temps! Així que entre lo de TV3 i el tema d'especulació hui ha sigut un dia d'aquells que no val la pensa alçar-se del llit. Si la restra de dies de la setmana continuen aixina, me plantejaré seriament hivernar com els ossos!

Si encara no heu signat, aci vos pose l'enllaç! Acabem ja amb aquesta classe política que ni tenen classe ni són polítics, són una colla de lladres. Sí, com els que van entrar per Almansa!

1 comentari:

herberet ha dit...

Hola Empar com va?

Doncs sí, pel mundillo dels blogs. Ja li he pegat més d'una ullada al teu blog (ja pots considerar-me seguidor), ja que el vaig descobrir quan vas fer un comentari al blog d'Anna.

M'alegre de llegir-te, i sí, de segur que le 5 de Maig ens vorem.

M'han comentat q el 4 de Maig fan un concert a la Pobla dels Orxata sound sistem i Els Pets, així que si estàs per allí ens vorem la vespra de la mani.

això de canviar el país està fotut, però ací estem, no? tossudament alçats!

molts besets i fins prompte.