diumenge, 10 de desembre del 2006

Així es combat el racisme?

L'altre dia, quan arribava a l'estació del Nord per passar uns dies a casa meva a València, em van donar la benvinguda una parella de policies que volen dir-se nacionals (és clar, no de la meva nació). Mentre em dirigia cap al cotxe amb mon pare, hi havien 3 immigrants prenent 1 coca-cola en un baret de l'estació. Jo vaig passar i, de veritat, no estaven fent res més que estar bebent igual com qualsevol ciutadà pot fer-ho en un bar. Com que no tenien feina, es van dirigir directament a ells i els van demanar la documentació. Ala, ja la tenim! Un parlant amb el micro per vore si era cert el passaport, l'altre parlant de mals models als altres 3 companys i la gent que àrribava en tren mirant l'espectacle que ens havien oferit.
Hauriem d'acabar amb aquestes actituds que, en canvi de poder facilitar la convivència entre tots els ciutadans, la única cosa que fan és augmentar el racisme!
Cal treballar per poder evitar totes aquestes escenes de crispació, tot aniria prou millor!